Parduotuvės naudojimo taisyklės
Parduotuvės naudojimo taisyklės
Apmokėjimas:
Aptarnaujame tiek fizinius, tiek juridinius asmenis.
Prie prekių nurodytos kainos neįskaičiuoja pristatymo ir sumontavimo.
Pateikus užsakymą per šią svetainę, užpildžius reikalaujamus duomenis ir nurodžius užsakomų prekių rūšį bei kiekį, Jums automatiškai bus parengta ir išsiųsta išankstinio apmokėjimo sąskaita. Galite atsiskaityti naudodamiesi el. parduotuvėje įdiegtomis mokėjimo priemonėmis, bankiniu pavedimu arba atsiimdami prekes parduotuvėje grynaisiais ar kortele. Sąskaita parengiama elektroniniu būdu ir galioja be parašo. Gavę apmokėjimą, elektroniniu būdu atsiųsime sąskaitą/išrašą ir informuosime apie užsakymo būseną tiek el. paštu, tiek SMS žinute į nurodytą mobiliojo telefono numerį. Pardavėjas pristato prekes per 14 dienų nuo apmokėjimo gavimo, pristatymo laiką suderindamas su Pirkėju.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, išsiųsdamas Pardavėjui atsisakymo laišką. Atsisakymo formą Pardavėjas Pirkėjui atsiunčia el. paštu pagal Pirkėjo prašymą. Pirkėjas privalo per 7 dienas nuo atsisakymo laiško išsiuntimo grąžinti prekę Pardavėjui. Visas su prekės grąžinimu Pardavėjui susijusias išlaidas padengia Pirkėjas.
Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos teisės aktai (prižiūri Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, VVTAT) numato, kad „vartotojas atsako už prekės kokybės ir saugumo išsaugojimą per atsisakymo teisės įgyvendinimo laikotarpį“. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti priimti grąžinamą prekę arba išskaičiuoti kompensaciją tais atvejais, kai prekė yra sugadinta dėl neatsargaus naudojimo ar instrukcijų nesilaikymo, kai prarasta originali prekės pakuotė arba pakuotė yra esmingai pažeista.
Pateikdamas užsakymui reikalingą informaciją Pirkėjas patvirtina, kad susipažino ir sutinka, jog jo pateikti duomenys būtų naudojami tam, kad Pardavėjas galėtų priimti Pirkėjo užsakymą ir pristatyti prekes pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus. Pateikdamas informaciją, Pirkėjas sutinka, kad į jo nurodytą el. paštą būtų siunčiami su užsakymo vykdymu susiję pranešimai.
Prekių pristatymas:
Patogiausią pristatymo vietą ar punktą galėsite pasirinkti užsakymo pateikimo metu. Taip pat galėsite patogiai peržiūrėti artimiausius pristatymo punktus žemėlapyje arba pasirinkti pristatymą į Jūsų nurodytą adresą.
Siuntų formavimas vyksta automatiškai, kai tik gauname apmokėjimą už pirkinį.
Siuntos pristatymo greitis priklauso nuo kurjerio paslaugų teikėjo.
Bendradarbiaujame su: Omniva.
Paštomatai. Pristatymas į visus OMNIVA paštomatus – 4.99 €.
Papildomiems klausimams rašykite info@plash.lt
arba skambinkite +370 65665413.
Prekių grąžinimas / keitimas / garantija
Jeigu plash.lt internetinėje parduotuvėje užsakyta prekė neatitinka aprašymo, netenkina kokybė ar neatitinka nurodytų parametrų, galite ją grąžinti arba pakeisti per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. Prekę galite grąžinti kartu su važtaraščiu, pirkimo dokumentu ir prašymu, kuriame nurodytos grąžinimo priežastys.
Iš anksto susisiekite su mumis el. paštu ar „WhatsApp“ numeriu: +370 65665413, kad informuotumėte apie prekės grąžinimą.
Gavus kliento grąžintą prekę, bus įvertinta, ar:
Grąžinta prekė nebuvo naudota. Ji turi būti originalioje Pardavėjo siųstoje pakuotėje.
Prekė supakuota taip, kad nebūtų pažeista. Jeigu siunčiate per kurjerį, prekę būtina supakuoti saugiai, kad pristatymo metu neatsirastų pažeidimų.
Jei nusprendžiate grąžinti per „Omniva“ paštomatą, prašome iš anksto paskambinti į kontaktuose nurodytu informaciniu telefonu ir su įmonės darbuotoju patikslinti, į kurį paštomatą / siuntų tašką planuojate siųsti grąžinimą.
Kai tik gausime grąžintą siuntą, atliksime prekės patikrą ir grąžinsime sumokėtus pinigus visa apimtimi arba, pagal susitarimą su pirkėju, atsiųsime kitą prekę.
Grąžinimo adresas:
Ernestīnes iela 6A – 11, Ryga, LV-1083
Tel. nr. +370 65665413
Jei Pardavėjas nustato, kad Klientas prekę naudojo ir ji nebėra 100 % pardavimo būklės bei išvaizdos, pinigai nebus grąžinti. Jei sąlygos įvykdytos, Pardavėjo pareiga – nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo rašytinio vartotojo atsisakymo gavimo dienos, grąžinti vartotojui sumokėtą pinigų sumą už prekę ar paslaugą iki sutarties nutraukimo momento. Gamintojas, pardavėjas ar paslaugos teikėjas turi teisę negrąžinti vartotojui sumokėtos sumos, kol vartotojas negrąžina prekės arba nepateikia prekės grąžinimą ar išsiuntimą patvirtinančių dokumentų.
Pinigai bus grąžinti per 1 savaitę nuo prekės grąžinimo (išskyrus prekių pristatymo mokestį). Prekės grąžinimo išlaidas – pašto, kurjerio ar transporto – padengia klientas.
Problemos bus išnagrinėtos ir sutarsime Jums palankiausią sprendimą. Prekė nekeičiamas ir netaisomas, jei pažeidimai atsirado nesilaikant naudojimo instrukcijų ir taisyklių.
Privatumo politika
Turinys
Įvadas
Kas yra asmens duomenys
Asmens duomenų tvarkymo tikslai
Asmens duomenų tvarkymo teisėtumas
Specialių kategorijų asmens duomenų tvarkymas
Svetainės lankymas ir slapukų naudojimas
Pranešimai
Asmens duomenų gavėjai
Asmens duomenų saugojimo trukmė
Duomenų saugumas
Jūsų teisės
Kaip su mumis susisiekti
1. Įvadas
Uždaroji akcinė bendrovė RK Management (toliau – mes arba RK Management) yra Lietuvos Respublikoje registruota įmonė, užsiimanti plataus vartojimo ne maisto prekių prekyba. Šiuo metu turime parduotuves Rygoje. Be to, pagal su lizingo bendrovėmis sudarytas bendradarbiavimo sutartis, kaip partneriai siūlome sudaryti prekių įsigijimo išperkamosios nuomos (lizingo) sandorius.
2. Kas yra asmens duomenys ir kaip juos tvarkome
Asmens duomenys – bet kuri informacija apie identifikuotą ar identifikuojamą fizinį asmenį (duomenų subjektą). Tai gali būti vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas ar faktinė buvimo vieta, fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymiai ir kita panaši informacija.
Jūsų asmens duomenų atžvilgiu mes esame duomenų valdytojas, nustatantis tvarkymo tikslus ir priemones, išskyrus lizingo sandorių sudarymą, kur pagal sutartį su lizingo bendrove veikiame kaip duomenų tvarkytojas.
Mokėjimų apdorojimą užtikrina mokėjimų platforma makecommerce.lv, todėl mūsų įmonė mokėjimų įvykdymui būtinus asmens duomenis perduoda platformos savininkui Maksekeskus AS.
3. Asmens duomenų tvarkymo tikslai
Asmens duomenis tvarkome šiais tikslais:
Nuolatinių klubo narių registracija.
Narystė mūsų pirkinių klube suteikia galimybę įsigyti prekes su nuolaida, naudotis specialiais pasiūlymais ir partnerių pasiūlymais. Registruojantis prašome nurodyti vardą, pavardę ir telefono numerį – šių duomenų reikia nariams identifikuoti ir su jais susisiekti. Be šių duomenų narystė neįmanoma. Pildydamas registracijos formą, narys gali sutikti gauti komercinius pranešimus. Sutikus – pranešimus siunčiame nario nurodytu būdu.
Prekių pardavimas.
Šiuo tikslu asmens duomenis renkame tik tada, kai prekės įsigyjamos internetu, kai apmokėjimas atliekamas banko pavedimu arba kai prekes atsiima įgaliotas asmuo. Duomenis tvarkome kliento identifikavimui ir mokėjimo dokumento parengimui (jei atsiskaitoma pavedimu), deklaracijų teikimui teisės aktų nustatyta tvarka (grynųjų atsiskaitymams), įgalioto asmens tapatybės nustatymui. Duomenys tvarkomi ir kitais su pardavimu susijusiais atvejais – nagrinėjant pretenzijas, administruojant atsiskaitymus, įskaitant skolų išieškojimą (jei prekes įsigyta su atidėtu apmokėjimu) ir pan.
Prekių pristatymas.
Jei klientas nori pristatymo, prašome nurodyti vardą, pavardę, pristatymo adresą ir telefono numerį. Jei pristatymą vykdome per trečiąsias šalis, šiuos duomenis perduodame paslaugų teikėjui.
Užklausos.
Gavę atitinkamą prašymą, informaciją teikiame valstybės institucijoms įstatymų nustatytais atvejais ir apimtimi.
Darbuotojų atranka.
Tvarkome asmenų, pretenduojančių į laisvas darbo vietas, duomenis tik kandidato tinkamumui įvertinti (kvalifikacija, patirtis ir pan.). Neprašome duomenų, nesusijusių su pareigomis ar kandidato tinkamumo vertinimu, laikomės Darbo kodekso reikalavimų. Atsiliepimus iš ankstesnių darboviečių gauname tik gavę kandidato rašytinį sutikimą. Kandidatų duomenys tvarkomi pagal šią politiką.
Kiti atvejai.
Asmens duomenis galime tvarkyti ir kitais, čia neišvardytais atvejais, informuodami duomenų subjektą renkant duomenis. Pavyzdžiui, vykdant apklausas, klientų dienas ir pan. Taip pat – ekstremaliose situacijose, siekiant apsaugoti duomenų subjekto ar trečiosios šalies gyvybiškai svarbius interesus.
4. Asmens duomenų tvarkymo teisėtumas
Duomenis tvarkome tik teisėtais pagrindais, kai yra bent vienas iš šių pagrindų:
tvarkymas būtinas sutarčiai, kurios šalis yra duomenų subjektas (ar jo kontaktinis asmuo / atstovas / įgaliotinis), vykdyti arba veiksmams prieš sudarant sutartį atlikti;
tvarkymas būtinas siekiant mūsų ar trečiosios šalies teisėto intereso, išskyrus atvejus, kai svarbesnės yra duomenų subjekto teisės ir laisvės (ypač, jei subjektas yra vaikas);
duomenų subjektas davė sutikimą vienam ar keliems konkretiems tikslams;
tvarkymas būtinas, kad įvykdytume mums taikomą teisinę prievolę;
tvarkymas būtinas siekiant apsaugoti duomenų subjekto ar kito fizinio asmens gyvybiškai svarbius interesus.
5. Specialių kategorijų asmens duomenų tvarkymas
Specialių kategorijų duomenys – tai duomenys apie rasę ar etninę kilmę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus, narystę profesinėse sąjungose, genetiniai ir biometriniai duomenys unikaliam asmens identifikavimui, sveikatos duomenys, duomenys apie lytinį gyvenimą ar orientaciją.
Kaip duomenų valdytojas, savo klientų specialių kategorijų duomenų netvarkome. Išimtis – tik kai tvarkymas būtinas siekiant apsaugoti kliento gyvybiškai svarbius interesus (pvz., staiga pablogėjus sveikatai būtina kviesti greitąją medicinos pagalbą).
Darbo teisės aktuose numatytais atvejais galime tvarkyti kandidatų į laisvas darbo vietas specialių kategorijų duomenis (pvz., sveikatos patikrinimas tinkamumui dirbti įvertinti).
Lizingo sandorių atveju, veikdami kaip duomenų tvarkytojas lizingo bendrovės vardu, galime tvarkyti atskirus specialių kategorijų duomenis, kai to reikia lizingo bendrovei (pvz., pajamų šaltinių patikra dėl pensijų ar išmokų, kas netiesiogiai gali atskleisti sveikatos būklę).
6. Svetainės lankymas ir slapukų naudojimas
Svetainėje plash.lt naudojami slapukai. Slapukai – tai maži raidžių ir skaitmenų failai, kuriuos saugome Jūsų naršyklėje ar įrenginyje. Naudojame skirtingų tipų slapukus skirtingiems tikslams; jie padeda atskirti Jus nuo kitų naudotojų, palengvina naudojimąsi svetaine ir leidžia ją tobulinti. Bet kada galite blokuoti slapukus savo naršyklės nustatymuose (atsisakyti dalies ar visų slapukų). Atkreipiame dėmesį: išjungus slapukus dalis svetainės funkcijų gali neveikti. Slapukų naudojimo taisyklės pateikiamos čia: https://plash.lt/
.
Mūsų svetainėje gali būti nuorodų į trečiųjų šalių svetaines. Šios trečiosios šalys turi savo, su mumis nesusijusias, privatumo politikas. RK Management SIA neatsako už tų svetainių naudojimo taisykles ir privatumo politiką.
7. Pranešimai
Susisiekimas per „WhatsApp“ ir el. paštą:
Galime naudoti Jūsų pateiktą telefono numerį ir el. pašto adresą bendravimui per „WhatsApp“ ar el. paštą, kai to reikia padėti įsigyjant prekes, priminti apie nebaigtus pirkinius, atsakyti į klausimus apie produktus ar paslaugas, teikti kitą su pirkimu ar pasiūlymais susijusią pagalbą.
Tokie pranešimai bus siunčiami tik gavus Jūsų sutikimą, kurį galite bet kada atšaukti.
Jūs turite teisę bet kuriuo metu atsisakyti tokių pranešimų, susisiekę su mumis arba naudodamiesi „WhatsApp“ ir el. pašto platformose pateiktais atsisakymo mechanizmais.
8. Asmens duomenų gavėjai
Naudojamės trečiųjų šalių paslaugomis, kurios padeda vykdyti ir administruoti veiklą: kredito įstaigos atsiskaitymams; IT ir duomenų bazių priežiūros paslaugų teikėjai; debesijos paslaugų teikėjai; teisinės, apskaitos ir audito paslaugos; skolų išieškojimo bendrovės; dokumentų kopijavimo, skenavimo ir sunaikinimo paslaugų teikėjai; trečiosios šalys, per kurias siunčiame komercinius ir kitus pranešimus; saugos bendrovė, turinti prieigą prie vaizdo stebėjimo įrašų; trečiosios šalys, teikiančios prizus mūsų konkursams ir loterijoms; trečiosios šalys, mūsų vardu atliekančios klientų apklausas ir apibendrinančios rezultatus. Kiekvienu atveju teikiame tik tiek Jūsų duomenų, kiek būtina konkrečiam tikslui pasiekti. Duomenys tvarkomi tik nustatytu tikslu, apsaugomi pagal BDAR ir kitų teisės aktų reikalavimus. Tikslui pasiekus ar užduočiai pasibaigus, Jūsų duomenys negrįžtamai ištrinami, išsaugant ištrynimo auditą.
Papildomai, Jūsų duomenis perduodame teisės aktuose numatytoms institucijoms tokia tvarka ir apimtimi, kokią numato atitinkami teisės aktai (pvz., Valstybinei mokesčių inspekcijai, teisėsaugai, teismams ir pan.). Taip pat galime perduoti duomenis trečiosioms šalims teisės aktuose numatytais atvejais siekdami apginti savo teisėtus interesus (pvz., dėl skolų išieškojimo teisme).
9. Asmens duomenų saugojimo trukmė
Jūsų duomenis saugome ne ilgiau, nei reikia tvarkymo tikslams pasiekti. Duomenys saugomi tol, kol:
galioja mūsų susitarimas ar sutartis ir kol kuri nors šalis gali įgyvendinti teisėtus interesus (pvz., teikti pretenzijas, pareikšti ieškinį ir pan.);
tvarkymas būtinas mūsų teisinėms prievolėms vykdyti;
tvarkymas būtinas siekiant apsaugoti Jūsų ar trečiosios šalies gyvybiškai svarbius interesus;
galioja Jūsų sutikimas dėl atitinkamo tvarkymo, jei nėra kito teisėto pagrindo.
Pasibaigus aukščiau nurodytiems pagrindams, Jūsų asmens duomenys negrįžtamai ištrinami.
10. Duomenų saugumas
Jūsų asmens duomenų saugumą užtikriname atsakingai. plash.lt yra įgyvendinusi būtinas priemones tinkamai apsaugai užtikrinti. Naudojame įvairias technologijas ir procedūras, saugančias duomenis nuo neteisėtos prieigos, naudojimo ar atskleidimo. Vis dėlto atkreipiame dėmesį, kad jokia duomenų perdavimo internetu priemonė negarantuoja absoliutaus saugumo. Kiekvienu atveju įvertinkite su konfidencialia informacija susijusias rizikas, jei nuspręsite perduoti mums asmens duomenis internetu.
11. Jūsų teisės
BDAR numato teises, kuriomis galite pasinaudoti bet kada, kreipdamiesi į mus. Įsipareigojame sudaryti Jums sąlygas įgyvendinti šias teises ir vykdyti duomenų valdytojo/tvarkytojo pareigas.
Jūs turite teisę gauti patvirtinimą, ar Jūsų duomenys tvarkomi, ir, jei tvarkomi, susipažinti su savo duomenimis ir gauti informaciją: tvarkymo tikslai; duomenų kategorijos; duomenų gavėjai; saugojimo trukmė ar jos nustatymo kriterijai.
Jūs turite teisę reikalauti ištaisyti netikslius duomenis.
Jūs turite teisę reikalauti ištrinti duomenis ir mes tai įvykdysime be nepagrįsto delsimo, jei egzistuoja bent viena iš šių sąlygų:
duomenys nebereikalingi tikslams, kuriais buvo renkami;
atšaukiate sutikimą ir nėra kito teisėto pagrindo;
tvarkymas pagrįstas teisėtu interesu, bet nėra viršesnių teisėtų priežasčių;
prieštaraujate tvarkymui tiesioginės rinkodaros tikslais;
duomenys buvo tvarkomi neteisėtai;
būtina įvykdyti mums taikomą teisinę prievolę;
duomenys surinkti teikiant informacinės visuomenės paslaugas.
Jūs turite teisę reikalauti apriboti tvarkymą, jei:
ginčijate duomenų tikslumą – kol jie bus patikrinti;
tvarkymas neteisėtas, bet nesutinkate su ištrynimu ir prašote apriboti naudojimą;
duomenų nebereikia mums, bet jų reikia Jums teisėtiems reikalavimams pareikšti, vykdyti ar apginti;
prieštaravote tvarkymui, pagrįstam teisėtu interesu – kol bus patikrinta, ar mūsų priežastys viršesnės.
Jūs turite teisę, dėl su Jūsų konkrečia situacija susijusių priežasčių, bet kada prieštarauti tvarkymui, pagrįstam mūsų ar trečiųjų šalių teisėtais interesais. Tokiu atveju nebetvarkysime Jūsų duomenų, nebent įrodysime įtikinamas teisėtas priežastis, viršesnes už Jūsų interesus, teises ir laisves, arba duomenys bus reikalingi teisėtoms pretenzijoms pareikšti, vykdyti ar apginti.
Atkreipiame dėmesį: jei naudojantis šiomis teisėmis nebegalėsime atlikti tam tikrų veiksmų, tai gali padaryti neįmanomu ar apriboti Jūsų galimybes pasiekti norimą rezultatą. Prieš apribodami ar prieštaraudami tvarkymui, rekomenduojame susisiekti su mumis – atsakysime į klausimus ir padėsime priimti informuotą sprendimą.
Jeigu manote, kad Jūsų duomenys tvarkomi neteisėtai ar nepagrįstai, arba turite klausimų dėl tvarkymo, kreipkitės į mus su prašymu, paklausimu ar skundu – atsakysime ir, jei reikia, ištaisysime klaidas.
Taip pat turite teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai arba kreiptis į VVTAT vartotojų teisių klausimais.
12. Kaip su mumis susisiekti
Su mumis galite susisiekti:
raštu – adresu: Ernestīnes iela 6A – 11, Ryga, LV-1083
elektroniniu paštu – info@plash.lt
KONTAKTAI:
UAB „RK Management“
Registracijos Nr.: 40203577927
PVM mokėtojo kodas: LV40203577927
Juridinis adresas: Ernestīnes iela 6A – 11, Ryga, LV-1083, Latvija
Bankas: AS „SEB banka“
IBAN: LV92UNLA0055004780834
SWIFT: UNLALV2X
Bankas: Revolut Bank UAB
IBAN: LT363250056215697193
SWIFT: REVOLT21
Telefonas: +370 65665413
El. paštas: info@plash.lt